Monday, February 19, 2007

Ježdění v Rakousku



Tak jsem jako každej rok byl pojezdit na boardu v prašánku.Nebylo to sice se sněhem tak dobrý jako vždycky, protože se globální oteplování bohužel projevuje i v alpách.Stalo se mi dokonce, že byly ve 2500m 2°C a to je ůnor a má mrznout!Na sněhu se to naštěstí tolik neprojevilo.Jel jsem letos jako pokaždý s rodičma, ale přidali se k nám i naši známí takže jsem nejezdil sám a hafo jsem si zajezdil:-)))).Jezdil jsem hlavně v menším resortu na Faningbergu a potom hlavně v Obertauern, kde vám to můžu jenom doporučit(skvělej freeride).Z Obertauern pochází taky tento obrázek, ale nemyslete si, tolik sněhu tam letos nebylo.Pro aktuální info zkoukněte live kameru 1,2,3, nebo 4, možná tam už nic nezbylo, potože když jsem odjížděl tak bylo 10°C.

No comments: